LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

معرفی جدید ترین محصولات، مقالات و راهنمای خرید و همچنین کدهای تخفیف خریدهای شگفت انگیز در دنیای مد و زیبایی LuxStyle

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

برای مشاهده محصولات بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید

 

 

انواع لباس‌ پسرانه
انتخاب لباس برای کودکان کار چندان ساده‌ای نیست، به‌خصوص زمانی که هنگام خرید با یک لیست بلندبالا از رنگ‌ها و طرح‌های موردعلاقه‌ی آن‌ها روبه‌رو شوید. لباس پسرانه انواع مختلفی دارد: هودی، بلوز، تی‌شرت، پیراهن، کت، سرهمی و جلیقه به همراه شلوار و شلوارک. بااینکه الگو و دوخت لباس‌های بچه‌گانه معمولاً ساده و یک‌دست است، طرح و رنگ لباس‌ پسرانه تنوع زیادی دارد؛ طرح‌های ساده در کنار طرح‌های پلیسی، چاپ یا نقاشی شده قدرت انتخاب زیادی برای خرید بهترین لباس پسرانه به شما می‌دهد.
از این لباس‌ها می‌توانید در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. کت‌وشلوار و پاپیون برای یک مراسم رسمی یا مجلسی، تی‌شرت و شلوار برای اوقات بازی و شیطنت در خانه و هودی و شلوارک برای یک استایل اسپرت و جذاب. بهتر است همیشه لباسی متناسب با فصل‌های سال انتخاب کنید، لباس‌های بافتنی برای پاییز و زمستان و لباس‌های نخی و خنک برای بهار و تابستان. با ترکیب کردن این لباس‌ها می‌توانید تنوع بیشتری به استایل و ظاهر کودکان بدهید. ست لباس پسرانه شاید انتخاب هوشمندانه‌تری باشد؛ به‌این‌ترتیب با یک خرید، می‌توانید یک دست لباس کامل و هماهنگ داشته باشید. حتی می‌توانید تکه‌های مختلف هر ست را جداگانه و با سایر لباس‌ها استفاده کنید تا کودک‌تان از پوشیدن لباس‌های متنوع لذت ببرد.
تولیدکنندگان معتبر لباس‌های پسرانه
برندهای مختلفی در دنیا روی طراحی و تولید لباس پسرانه تمرکز دارند. در این بین، برندهای ایرانی هم پابه‌پای برندهای خارجی سهم زیادی در بازار ایران دارند. ال‌سی‌وایکیکی، کوتون، بلوکیدز، مانگو، دبنهامز، نامدارز، سون پون، مون، دایان و... از معتبرترین برندهای لباس پسرانه هستند.
خرید جدیدترین انواع لباس پسرانه در فروشگاه دیجی‌کالا
فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا نمونه‌هایی از جدیدترین لباس‌های پسرانه‌ برای یک تیپ اسپرت یا استایل شیک مجلسی را گردآوری کرده است. این لباس‌ها تولید برندهای مختلف داخلی و خارجی هستند و برای سنین مختلف نوزادی تا نوجوانی طراحی‌شده‌اند. با مقایسه‌ی قیمت‌ها و انتخاب لباس‌های موردعلاقه‌ی خود می‌توانید خرید اینترنتی مطمئن و لذت‌بخش را تجربه کنید.