LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

معرفی جدید ترین محصولات، مقالات و راهنمای خرید و همچنین کدهای تخفیف خریدهای شگفت انگیز در دنیای مد و زیبایی LuxStyle

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

برای مشاهده محصولات بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید

 

 

اکسسوری مردانه

چرا از اکسسوری مردانه استفاده کنیم؟ اکسسوری‌ها اگرچه کوچک‌اند اما برای داشتن یک استایل کامل، به قدری ضروری‌اند که می‌توانند بیش از هر لباس دیگری اثرگذار باشند و سلیقه حقیقی شما را نشان دهند.

اکسسوری مردانه چیست؟

اکسسوری‌ها جزییاتی هستند که به استایل اضافه می‌شوند و آن را کامل می‌کنند. این جزییات در بیشتر مواقع کاربردی‌اند و می‌توانند استایل شما را کامل کنند، در برخی موارد هم صرفا جنبه تزیینی دارند اما  این چیزی از اهمیت و نیاز شما به آن‌ها را کم نمی‌کند.

در واقع اکسسوری‌ها بهترین راه برای نشان دادن حس کلاسیک ما هستند، یک اکسسوری کلاسیک با هر استایلی می‌تواند کاربرد داشته باشد. اکسسوری‌های مردانه‌ای که داشتنشان برای هر مردی ضروری است شامل کمربند یا ساسپندر، ساعت مچی و عینک آفتابی می‌شود.

کدام مدل اکسسوری مردانه را انتخاب کنید؟

برای انتخاب اکسسوری‌ها، همیشه به فکر خرید چیزهایی باشید که هرگز از مد نمی‌افتند. داشتن یک ساعت مردانه زیبا، هم برای دورهمی‌های آخر هفته ضروری است و هم برای استایل اداری و رفتن به جلسات مهم. البته فراموش نکنید که اگر می‌خواهید به کسی هدیه‌ای بدهید، اکسسوری‌ها انتخاب‌های مناسبی هستند. آن‌ها می‌توانند هم کاربردی باشند و هم با ارزش‌اند.

راهنمای انتخاب اکسسوری مردانه

مدل ساعت مردانه: داشتن یک ساعت عقربه‌ای و بند چرم مردانه ضروری است. اگر بخواهید یک ساعت همیشگی داشته باشید، می‌توانید یک ساعت مردانه با بند چرم قهوه‌ای و فلز طلایی را انتخاب کنید. شاید تا به حال ساعت‌های دور طلایی را فقط در یک مراسم رسمی و با کت و شلوار می‌پوشیدند، اما امروزه این ساعت‌ها برای استایل روزمره هم مناسب‌اند و حالتی وینتیج (vintage) به تیپ شما می‌دهند.

عینک آفتابی مردانه:در خرید عینک آفتابی پیش از هرچیز به میزان محافظت عینک از چشم‌ها در برابر اشعه‌های مضر خورشید توجه کنید. این میزان به عنوان UV عینک شناخته می‌شود. حتما برای خرید عینک به نمایندگی‌ها یا فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از اصل بودن عینک مطمئن شوید. فروشگاه اینترنتی دیجی استایل نمایندگی برندهای معتبری مانند هوگو باس، کررا، مارک جیکوبز، پلاروید، فندی و دیور است و شما می‌توانید جدیدترین طراحی‌های این برندها را در دیجی استایل پیدا کنید. مدل عینک و رنگ آن را بر اساس فرم صورت و سلیقه شخصیتان انتخاب کنید.

کمربند مردانه: هر مرد خوش استایلی به یک کمربند چرم ساده و با کیفیت نیاز دارد. در انتخاب رنگ کمربند باید به این نکته توجه کنید که تکه‌های چرم در استایل شما همگی باید یک رنگ باشند، مثلا همگی قهوه‌ای یا همگی مشکی باشند. در مورد براق و مات بودن هم همین قاعده وجود دارد. اگر تیپ مردانه کاملا اسپرت را دوست دارید و می‌خواهید روی مد لباس بپوشید، حتما به یک کمربند پارچه‌ای مردانه هم احتیاج خواهید داشت. هرقدر سگک یک کمربند بزرگ‌تر باشد، آن کمربند غیر رسمی‌تر و کژوال‌تر است.

کلاه مردانه: برای زمستان یک کلاه پشمی می‌تواند سر شما را گرم نگه دارد و از سرماخوردگی جلوگیری کند. برای تابستان یک کلاه کپ یا کلاه نقاب‌دار می‌تواند از صورتتان در برابر نور آفتاب محافظت کند و البته شکلی مدرن و جوانانه به استایل اسپرت و روزمره‌تان بدهد.

کراوات و پاپیون: نکات مهمی که در خرید کراوات و پاپیون باید به آن‌ها توجه داشته باشید، پهنای کمربند، رنگ و طرح آن است. کراوات‌های ساده و تک رنگ انتخاب‌های محافظه‌کارانه‌تری هستند، اما اگر پیراهن و کت و شلوار شما ساده است با خیال راحت سراغ کراوات طرح دار بروید. کراوات طرح‌دار، کراوات ساده و پاپیون به ترتیب در یک طیف روزمره تا کاملا رسمی قرار می‌گیرند.