LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

معرفی جدید ترین محصولات، مقالات و راهنمای خرید و همچنین کدهای تخفیف خریدهای شگفت انگیز در دنیای مد و زیبایی LuxStyle

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

برای مشاهده محصولات بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید

 

 

کفش دخترانه

پای کودکان نسبت به پای بزرگسالان حساس‌تر و بیشتر مستعد درد و خستگی است. به همین دلیل زمان خرید کفش برای آن‌ها علاوه بر زیبایی و شیک بودن مدل آن نیز باید نرم و منعطف باشد. امروزه تنوع کفش بچه‌گانه دخترانه و پسرانه به قدری زیاد شده که ممکن است والدین در انتخاب و خرید یک کفش مناسب مردد شوند. در این میان کفش دخترانه تنوع بسیار بیشتری از کفش‌ پسرانه و مردانه در بازار دارد. بسیاری از تولیدکنندگان کفش دخترانه امروزه انواع مدل‌های کفش دخترانه را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. کفشی که شما برای دختر خود انتخاب می‌کنید در ظاهر و استایل کودکانه‌ی او نقش بسزایی دارد. معمولا دخترها دوست دارند لباس‌های خود را با یک جفت کفش عروسکی با پاپیون‌ و یک کیف رنگی ست کنند. به همین دلیل خوش‌پوشی فرزند شما مستقیم به خوش‌سلیقگی شما مرتبط است. 

برای خرید کفش دخترانه، موقعیت و محیطی که فرزند شما می‌خواهد با آن کفش در آن‌جا حضور پیدا کند و البته سایز پای کودک را در نظر بگیرید. یک جفت کفش کتونی مخصوص پیاده‌روی برای ورزش کردن، مهد رفتن و حتی خرید رفتن مناسب دختر شما خواهد بود. کفش دخترانه‌ای که برای مدرسه و مهد انتخاب می‌کنید را از نوع اسپرت چسبی انتخاب کنید، چرا که کودک برای باز و بسته کردن کفش بندی به زحمت می‌افتد و حتی برخی از کودکان بستن کفش‌های بندی را بلد نیستند و ممکن است در هنگام جنب و جوش و بازی، به دلیل باز بودن بند کفششان به زمین خورده و زخمی شوند. 

کفش دخترانه تابستانی باید سبک، خنک و هم‌چنین استاندارد باشد، پس برای دختر شما می‌تواند یک جفت صندل دخترانه، کفش عروسکی و یا کفش راحتی چراغ‌دار انتخاب مناسبی باشد. هنگام خرید کفش‌های راحتی به زیر و کفی کفش دقت کنید. کفی‌های خشک و سفت ممکن است پای کودک را اذیت کنند و باعث التهاب و حتی زخم پا شوند. کفش‌های راحتی و طبی به ویژه کفش‌های چرم و کالج از مدل‌های اسپرت هستند که از سال 2018 طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و شما می‌توانید در بعضی مراسم‌های نیمه رسمی آن را پای کودک کنید. برندهایی مثل نایک، آدیداس، آل استار و ... با تولید جدیدترین کفش‌های اسپرت بچه‌گانه تا حدود زیادی مشکل والدین را در انتخاب کفش، راحت کرده‌اند و امروزه تبدیل به برندی معروف و معتبر شده‌اند که طرفداران خاص و وفادار خود را دارد. هم‌چنین باید همراه کفش‌های اسپرت، جورابی مناسب و با کیفیت به پای فرزندتان کنید تا هم از بوی بد پا و هم از بیماری‌های پوستی که می‌تواند گریبان گیر او شود، جلوگیری کنید. 

برای مجالس عروسی و تولد، کفش پاشنه‌دار دخترانه، کفش لژدار یا کفش بندی تخت متناسب با رنگ و مدل لباس او انتخاب کنید. به عنوان مثال یک پیرهن زرد رنگ مجلسی دخترانه با یک کفش مجلسی مشکی یا رنگی می‌تواند استایل فرزند شما را بسیار شیک و زیبا جلوه دهد. 

جفت کفش مشکی تخت یا بادی، ست زیبا و شیکی خواهد بود. کفش دخترانه پاشنه‌دار یا صندل پاشنه ‌دار را طوری انتخاب کنید که پاشنه‌های آن به قدری بلند نباشد که تعادل کودک را هنگام راه رفتن به هم زند. هم‌چنین سعی کنید که فرزندتان از کفش های پاشنه بلند به ندرت و در مجالس خاص استفاده کند، زیرا به پا و حالت بدن او آسیب می رساند که در بلند مدت خودش را نشان می‌دهد. 

خرید کفش دخترانه برای فصل زمستان تنوع بسیار زیادی دارد. از بوت دخترانه و چکمه گرفته تا انواع کفش‌های ساق دار و پوتین‌ها همه در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع در بازار وجود دارند که گاهی ممکن است روند انتخاب را برای شما سخت کند. هم چنین این کفش‌ها در کنار زیبایی ظاهری که باید داشته باشند، باید موجب گرمی پا و جلوگیری کودک از لیز خوردن در فصل زمستان بشود. 

شما عزیزان می‌توانید انواع کفش‌های تابستانی، اسپرت و مجلسی را در سایت دیجی کالا مشاهده نموده و با خرید اینترنتی کفش دخترانه، بچگانه و پسرانه‌ی شیک برای عید یا هر مناسبت دیگری، نهایت رضایت را از خرید حرفه ای خود داشته باشید.